lørdag den 1. marts 2014

Madplan uge 9

Så er uge ni ved at være forbi, og tænkte jeg da lige kunne opsummere, hvad jeg har spist i løbet af ugen. Til morgenmad, har jeg primært spist græsk yoghurt blandet med fløde, og med lidt kogte hindbær.


Mandag: 
Til frokost fik jeg en bolle med makrel og mayo.
Aftensmaden bestod af farsbrød med nogle wokgrøntsager og en dressing.

Tirsdag: 
Madpakken bestod af en bolle og et stykke farsbrød
Aftensmaden var endnu engang farsbrød med wokgrøntsager

Onsdag: 
Til frokost fik jeg blomkålsgratin og et stykke farsbrød.
Aftensmaden bød på lækre nachos med cremefraiche og guacamole.

Torsdag: 
Frokosten blev til blomkålsgratin.
Aftensmaden betod endnu engang af nachos.

Fredag: 
Jeg fik en 1½ bolle med makrel og mayo, samt en avocado.
Til aftensmad lavede jeg flødekinaradisse, hvor jeg fik et par kyllingepølser til.

Lørdag: 
Jeg fik flødekinaradisse til morgenmad.
Hvis jeg bliver sulten til middag, så steger jeg nok et par pølser, og spiser dem med en tomat.
Til aftensmad står den på burger, med forhåbentlig hjemmelavet mayo.

Søndag: 
Morgenmaden har jeg endnu ikke besluttet mig for, men det bliver nok røræg med revet ost.
Frokosten kommer til at stå på flødekinaradisse.
Til aftensmad skal jeg have en hakkebøf med sovs, og en eller anden form for tilbehør, som jeg endnu ikke ved hvad skal være.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar