lørdag den 8. februar 2014

En lille intro

Jeg har den sidste uges tid fulgt LCHF livsstilen, og er blevet bidt af det. Førhen kunne jeg også godt lide at lave mad, men føler selv, at jeg er blevet mere eksperimenterende nu. Det er også derfor jeg gerne vil dele mine erfaringer og opskrifter med omverden.
Jeg er 22 år gammel og bosat på Amager. Jeg læser ernæring og sundhed på Metropol. I min dagligdag møder jeg en del skeptiske folk, når det kommer til LCHF. Men jeg kan ikke lade vær med at tænke på, at de udtaler sig på et tyndt grundlag. Jeg har hørt kommentarer som “Det er ikke en holdbar livsstil”, “Du ender med at blive tyndfed” Og jeg kan ikke andet end at ryste på hovedet. For jeg kan jo selv mærke de gode effekter LCHF har på min krop. Så det kan vel ikke være så slemt og farligt som nogle tror! Men jeg har ihvertfald besluttet mig for, at give LCHF en chance (:
Her har i ihvertfald mulighed for at følge min tilværelse, og det er også her, jeg vil dele ud af erfaringer og opskrifter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar